LOT reklamuje klasę ekonomiczną plus, premium i biznesową (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa oferowanych przez PLL LOT klas o podwyższonym standardzie: LOT Business Class, LOT Premium Class i LOT Economy Plus. Akcję przygotowały agencja DDB Warszawa i dom mediowy Universal McCann.
Kampania LOT Premium Class i LOT Economy Plus przebiega pod hasłem „Komfort stał się ekonomiczny”, a LOT Business Class - pod hasłem „Wyższa klasa prywatności”. Wszystkie reklamy podkreślają korzyści z podróżowania w tych klasach.
- Jesteśmy jedną z pierwszych linii lotniczych, która wprowadziła na swoje pokłady klasę premium, czyli rozwiązanie pomiędzy klasą ekonomiczną, a biznes. Od pewnego czasu precyzyjnie monitorujemy poziom zadowolenia klientów z naszych usług i pytamy jakie aspekty podróży są dla nich najważniejsze. Na tej podstawie powstały główne założenia przekazów jakie niesie ze sobą nowa kampania - opisuje Marta Glinka, dyrektor marketingu LOT-u.
Akcja reklamowa będzie prowadzona zarówno w Polsce, jak i na głównych rynkach zagranicznych, do których latają samoloty LOT-u. Obejmie telewizję, internet (m.in. serwisy społecznościowe) oraz działania ambientowe.
Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: LOT reklamuje klasę ekonomiczną plus, premium i biznesową (wideo)