LOT atakuje w internecie
Polskie Linie Lotnicze LOT zmodyfikowały swoją stronę internetową lot.com.
Wprowadzenie zmian poprzedziły badania opinii pasażerów. Strona LOT-u ma być teraz przejrzysta i łatwa w obsłudze. Zakup biletu i nawigacja strony ulegną znacznemu uproszczeniu. Skróci się czas wczytywania strony, co poprawi tempo wyszukiwania dogodnych połączeń oraz potrzebnych informacji.
Narzędzie do dokonywania rezerwacji i sprzedaży biletu lotniczego oraz towarzyszące mu objaśnienia, będą łatwo dostępne na stronie startowej. W kolejnych krokach zakupu, pasażer otrzyma pełną informację na temat części składowych ceny, warunków przelotu i taryf.
Na stronie startowej znajdzie się system zakładek - odnośników do informacji, w których umieszczone będą pozostałe szczegóły dotyczące podróży czy przewozu bagażu. Tym samym poszczególne tematy zostaną pogrupowane na stronie w sposób blokowy.
Za każdym razem przy wejściu na http://www.lot.com/, system samoczynie rozpozna położenie geograficzne użytkownika i w odpowiednim języku wyświetli użyteczne informacje, oraz promocje dostępne dla danego rynku.
„Całkowicie zmieniliśmy szatę graficzną lot.com. Przeprowadziliśmy wnikliwe badania wśród naszych obecnych i potencjalnych pasażerów, pytając o ich preferencje. Lot.com w obecnym kształcie to wynik tych badań” mówi Radosław Dutkowski, Kierownik Działu Sprzedaży Elektronicznej PLL LOT. „To kolejny krok w kierunku jeszcze lepszego dopasowania oferty PLL LOT do potrzeb i oczekiwań naszych pasażerów. Jesteśmy nowoczesną linią lotniczą i taka jest nasza nowa strona” dodaje Dorota Haller, Dyrektor Marketingu, Produktu i PR PLL LOT.
Już niedługo na stronie pojawią się nowe usługi, takie jak możliwość rezerwacji hotelu, wypożyczenia samochodu czy zakupu ubezpieczenia turystycznego. Będą one dostępne jako usługi towarzyszące w zakładkach narzędzia do zakupu biletu lotniczego.
Dołącz do dyskusji: LOT atakuje w internecie