Łoś bohaterem reklam „Piątuś da radę” Piątnicy (wideo)
OSM Piątnica rozpoczęła nową kampanię reklamową jogurtów dla dzieci Piątuś. Ich bohaterem jest Łoś, który pokazuje jak ważne jest odkrywanie świata i podejmowanie nowych wyzwań. Działania reklamowe przygotowały agencja Plej, FiveMedia i Studio BrosFX.
Piątnica w kampanii marki Piątuś podkreśla, jak ważne jest odkrywanie świata i podejmowanie wyzwań. W spocie pokazano, jak Łoś Piątuś przemierza las i nurkuje w toni jeziora próbując nowych aktywności, np. pływania.
W ten sposób marka chce przekonać, że nie trzeba być we wszystkim najlepszym bo nie wszystko musi się udawać. Jedne rzeczy można robić lepiej, inne trochę gorzej.
Łoś zachęca w reklamie do odkrywania swoich mocnych stron namawiając: „Próbuj, próbuj co dnia. Znajdź co Twoje raz dwa!”.
Piątnica oprócz wprowadzenia nowego bohatera do reklam, zmieniła też opakowania jogurtów Piątuś oraz poszerzyła ich ofertę o nowe smaki: jagodowy i malinowy.
Kampania obejmuje emisję spotów w telewizji oraz pre-rolle na Youtube, od 8 listopada będą emitowane także w kinach w całej Polsce. Działania dodatkowo prowadzone są w social mediach, nawiązano również współpracę z influencerami.
Za koncept i realizację kampanii ATL, komunikację w social mediach i współpracę z influencerami odpowiada agencja Plej, która animacje przygotowała we współpracy ze Studiem BrosFX. Strategicznie projekt wspierał Melting Pot, zakupem mediów do kampanii zajęło się FiveMedia, a za koordynację ze strony OSM Piątnicy odpowiadała junior brand manager Marta Salwa.
Dołącz do dyskusji: Łoś bohaterem reklam „Piątuś da radę” Piątnicy (wideo)