Łomżing w wersji archeologicznej reklamuje piwo Łomża (wideo)
Do emisji trafiły kolejne reklamy w ramach kampanii piwa Łomża (Van Pur) oparte na koncepcji kreatywnej Łomżingu. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Touch Ideas i PZL oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.
Nowe spoty Łomży przedstawiają kolejne objawy Łomżingu, czyli relaksowania się przy tym piwie na łonie natury. Reklama podstawowej wersji piwa pokazuje wykopalisko archeologiczne, na którym odnaleziony zostaje pradawny leżak. Ponadto do emisji trafił kolejny spot wprowadzonej niedawno do sprzedaży lemonowej wersji Łomży (przeczytaj o niej więcej i zobacz pierwszy spot), reklamujący je jako „nową gałąź Łomżingu”.
Cała kampania obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TVN i wybrane kanały tematyczne, m.in. informacyjne), radio (rozgłośnie ogólnopolskie i stacje lokalne z województwa podlaskiego), internet (m.in. działania na Facebooku) oraz outdoor (billboardy w Warszawie i Łomży).
Strategię akcji opracowała agencja Touch Ideas, a kreację reklam przygotowała agencja PZL. Spoty telewizyjne nakręcił Piotr Sobociński, a wyreżyserował Iwo Zaniewski. Ich produkcją zajął się dom produkcyjny Film Reaktor, a postprodukcja - firma Televisor. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Łomżing w wersji archeologicznej reklamuje piwo Łomża (wideo)