Łomża w nowej kampanii podkreśla jakość i regionalny charakter
Marka Łomża (Van Pur) rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Łomża. Znani z piwa”.
W nowej kampanii marka przypomina o swoim regionalnym charakterze i wysokiej jakości swoich produktów, która się z tym wiąże.
- Piwo Łomża jest jedną z wizytówek miasta i regionu, z czego łomżyński browar jest niezwykle dumny. Chcąc jak najlepiej reprezentować miasto i lokalną społeczność, łomżyńscy piwowarzy stoją na straży najwyższej jakości warzonego piwa. W swoich reklamach marka składa odważną deklarację - nawet gdyby w Łomży miały miejsce najbardziej niezwykłe rzeczy, to i tak piwo będzie wciąż tym, z czego miasto słynie. Choć obietnica marki jest jak najbardziej poważna, reklamy są zrobione w tonie absurdalnego humoru - podano w komunikacie.
Łomża w nowych reklamach promuje swój sztandarowy produkt Łomża Jasne.
Strategię komunikacji i kreację w kanałach ATL oraz digital stworzyła agencja reklamowa MullenLowe Warsaw. Media kupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Materiały POS opracowała agencja brandingowa InVitro. Kampania potrwa do września.
Przez ostatnie dwa lata komunikacja piwa Łomża była oparta na reklamach pokazujących rozwinięcie hasła „Kto powiedział, że”.
Dołącz do dyskusji: Łomża w nowej kampanii podkreśla jakość i regionalny charakter