SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Logo Discovery Life w październiku z różową wstążką, cykl programów o raku piersi

Październik to miesiąc walki z rakiem piersi, a jego symbolem jest różowa wstążka. Na znak potrzeby profilaktyki badań wśród kobiet, kanał Discovery Life umieści ją w swoim logotypie. Stacja wyemituje także cykl programów poświęcony temu zagadnieniu.

Kanał Discovery Life chce zachęcić swoich widzów do profilaktyki i regularnych badań, dlatego w tym roku będzie informować o potrzebie przeciwdziałania rakowi piersi poprzez umieszczenie międzynarodowego symbolu – różowej wstążki.

Eksperci w poszczególnych programach postarają się odpowiedzieć na pytania, jak powinna przebiegać profilaktyka; co zrobić, by poprawnie badać piersi czy jakie są najnowsze metody leczenia.

W niedzielę, 6 października o godzinie 10.50  na antenie Discovery Life będzie można obejrzeć dokument Agaty Młynarskiej na temat mastektomii. Prowadząca spotyka się z pacjentkami i lekarzami oraz postara się odpowiedzieć na pytanie jakiej pomocy ze strony polskiej służby zdrowia może spodziewać się pacjentka.

Również w niedzielę, o godz. 11:50 pokazany zostanie specjalny odcinek programu „36,6”, w którym Ewa Drzyzga opowie o akcji #badampiersi. Ma ona przekonać kobiety, by nie bały się chodzić na badania. Kampanię wsparła m.in. Magda Gessler, Monika Olejnik, czy Kayah.  

Programy poświęcone profilaktyce w badaniu piersi oraz innym zagadnieniom, związanym z leczeniem będą emitowane odpowiednio: 6 października – o godzinie 10.50 „Bez Tabu. Mastektomia bez strachu”; „36,6” o godzinie 11.50; 13 października – „Dzień dobry zdrowie” o 10.50; „Klinika urody” o 11.20; „36,6” o 11.50; 20 października – „36,6” o 10.50; „Bez Tabu. Mastektomia bez strachu” o 11.50; 27 października – „36,6” o 10.50; „Dzień dobry zdrowie” i o 12.20 „Klinika urody”.

W ub.r. Discovery Polska zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 6,2 proc. do 96,36 mln zł oraz zysku netto z 25,65 do 5,3 mln zł. Firma tłumaczy do spadkiem oglądalności jej stacji. Należąca do niej spółka Green Content, nadawca dostępnego naziemnie kanału Metro, przy wzroście przychodów o 36 proc. do 10,31 mln zł miała 14,64 mln zł straty netto.

Udział Discovery Life w rynku telewizyjnym w sierpniu 2019 roku wyniósł 0,08 proc.

Dołącz do dyskusji: Logo Discovery Life w październiku z różową wstążką, cykl programów o raku piersi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl