Lejman, Łaski, Bernert i Wasińska z awansami w LiquidThread
W agencji LiquidThread (Publicis Groupe) awansowali: Natalia Lejman i Łukasz Łaski w zespole content solutions, Kamila Bernert w zespole creative studio i Monika Wasińska w zespole integrated communication.
W zespole content solutions, łączącym rozwiązania branded content z autorskimi produktami mediowymi, który prowadzi Aleksandra Popławska, content solutions director, na stanowiska senior content partnership consultant awansowali: Łukasz Łaski i Natalia Lejman.
Łukasz Łaski z LiquidThread związany jest od 3 lat i specjalizuje się w projektach branded content. W swoim portfolio ma projekty między innymi dla Allegro, Visa, Totalizatora Sportowego, czy ZT Kruszwica. Wcześniej (2015-2018) pracował w Grupie ZPR Media jako project manager i odpowiadał za akcje niestandardowe (sponsoringi, konkursy, lokowania) w mediach. Jest absolwentem politologii i dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.
Natalia Lejman w LiquidThread pracuje od prawie 4 lat. Na co dzień realizuje projekty branded content w kanałach online i offline. Ma w portfolio realizacje m.in. dla takich klientów jak: Electrolux, L’Oréal, Stihl, OSM Łowicz i Heinz. Natalia z wykształcenia jest magistrem psychologii.
W dziale Creative Studio, którym kieruje Piotr Długołęcki, creative studio director LiquidThread, Kamila Bernert awansowała na stanowisko creative designer. Posiada 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej, a od 2,5 roku jest związana z LiquidThread. Swoje pierwsze doświadczenia jako junior graphic designer zdobywała w agencji BrandAhead. Na swoim koncie ma projekty m.in dla: Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley, Kropla Beskidu, Fuzetea, Lajkonik, Crunchips, Wiejskie Ziemniaczki, Monster Munch, Nic Nac's, Hit, czy Galbani. Jest absolwentką Grafiki na WSIZ w Warszawie.
W jednym z zespołów integrated communication, kierowanym przez Monikę Pruszczyńską, integrated communication director, awansowała Monika Wasińska na stanowisko integrated communication executive. W LiquidThread pracuje od dwóch lat, początkowo realizowała zintegrowane kampanie influencer marketingowe, a teraz zajmuje się kampaniami digital, a także zintegrowanymi kampaniami 360. Ma w portfolio realizacje m.in. dla takich klientów jak: L’Oréal, Circle K, Avon, marek Lorenz Bahlsen czy Vistula.
Dołącz do dyskusji: Lejman, Łaski, Bernert i Wasińska z awansami w LiquidThread