Link4 przedłuża kontrakt reklamowy z Kasią Moś i The Chance. Nowa kampania z piosenką Roxette
Firma ubezpieczeniowa Link4 przedłużyła kontrakt reklamowy z wokalistką Kasią Moś i zespołem The Chance. Obecnie trwa kampania reklamowa z ich udziałem, w której śpiewają zaaranżowaną wersję utworu Roxette „Sleeping in my car”.
Nowa kampania, podobnie jak poprzednie, jest utrzymana w stylistyce największych przebojów muzycznych, które zostały specjalnie zaaranżowane. Tym razem Kasia Moś i The Chance śpiewają do utworu Roxette „Sleeping in my car”.
Spot promuje ofertę Kasa Wraca, przygotowaną we współpracy Link4 i NaviExpert, w której klienci ubezpieczyciela otrzymują nagrodę za bezpieczną jezdę w formie zwrotu części wpłaconej składki. Link4 wypłaca premię za każdy miesiąc bezpiecznej jazdy.
Firma Link4 informuje, że podpisała kolejny kontakt reklamowy z piosenkarką Kasią Moś i zespołem The Chance, które w kampaniach ubezpieczyciela występują od marca 2014 roku. Reklamy informujące o promocji są utrzymane w konwencji muzycznej, charakterystycznej od kilku lat dla komunikacji marketingowej Link4.
Dołącz do dyskusji: Link4 przedłuża kontrakt reklamowy z Kasią Moś i The Chance. Nowa kampania z piosenką Roxette