Link4 w kampanii przekonuje, że „Nieważne skąd jesteś i co Ci się przytrafi, w Link4 zadbamy o Ciebie”
Na platformie YouTube wystartowała nowa kampania ubezpieczyciela Link4 (Grupa PZU) pod hasłem „Nieważne skąd jesteś i co Ci się przytrafi, w Link4 zadbamy o Ciebie”.
Celem kampanii jest pokazanie, że niezależnie od tego, gdzie na terenie Polski kierowcę spotka nieszczęście lub szkoda, zawsze może liczyć na swojego ubezpieczyciela Link4.
Regionalne mowy w kampanii Link4
Nieważne czy na Podhalu ktoś „durknon mu do zadku” (wjechał komuś w tył auta), czy na Śląsku na „winklu chyćiłech pana” (na rogu przebiłeś oponę). Nawet gdy na śliskiej kaszubskiej drodze „białka wpadła w rowiszcze” (kobieta wpadła do rowu) - LINK4 zawsze pomoże. Wystarczy wybrać dwa, dwa i siedem czwórek.
Każdy z pięciu spotów o długości 20 sekund ma formę zabawnej historyjki opowiedzianej w języku gwarowym przez mieszkańców różnych regionów Polski. Podkreśla to lokalny koloryt i nadaje całości zabawny, a zarazem edukacyjny charakter.
Poszczególne odcinki serii odnoszą się do barwnej gwary poznaniaków, mieszkańców regionu Podhala, Śląska, języka Kaszubów, a także warszawskiej „korpomowy” – języka używanego przez pracowników dużych międzynarodowych korporacji. Każdą historię dodatkowo ilustruje krótka animacja.
Dzięki swej autentyczności aktorzy występujący w spotach dają popis żywej mowy z lokalnym kolorytem. Jednym z bohaterów jest m.in. mieszkaniec Śląska, pan Marek Wieczorek, prywatnie emerytowany górnik z 22-letnim stażem, który po zakończeniu pracy w kopalni spełnia się w roli aktora.
Spoty będą miały emisję w mediach społecznościowych: na platformie YouTube, Faceboku, Instagramie, TikToku i na wybranych portalach internetowych
Reżyserem spotów jest Tomasz Kleyff, czyli CNE – Człowiek Nowej Ery – polski raper, dziennikarz, producent i prezenter telewizyjny.
Producentem serii jest Grupa ZPR.
Dołącz do dyskusji: Link4 w kampanii przekonuje, że „Nieważne skąd jesteś i co Ci się przytrafi, w Link4 zadbamy o Ciebie”