SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Talenciaki wracają do Lidla, reklamy bez Lewandowskich

W poniedziałek 2 września rusza tegoroczna, trzecia edycja akcji “Szkoły Pełne Talentów” sieci sklepów Lidl Polska. W tej edycji, mogą brać udział szkoły podstawowe, ogólnokształcące, branżowe oraz techniczne. W reklamach ją promujących nie ma już jednak Anny i Roberta Lewandowskich. 

Od 19 sierpnia trwa rejestracja dla szkół do trzeciej edycji inicjatywy „Szkoły Pełne Talentów”, w ramach której Lidl Polska wspiera polskie dzieci i młodzież poprzez wyposażenie placówek, w których się uczą. Dotychczas w każdej z edycji wzięło udział ponad 10 400 szkół, w sumie do szkół trafiło ponad 60 tys. nagród o łącznej wartości ponad 35 mln zł. 

Tegoroczna edycja jest 3. edycją akcji „Szkoły Pełne Talentów”. Lidl Polska chce mieć realny wpływ na polepszenie warunków, w których uczą się i rozwijają, dlatego po raz kolejny przygotowała atrakcyjne nagrody i sprzęty. W tej edycji, mogą brać udział szkoły podstawowe, ogólnokształcące, branżowe oraz techniczne. Rejestracja dla placówek oświatowych potrwa do 17 listopada. 

CZYTAJ TEŻ: Agencja reklamująca Lidla bez jednej czwartej zysku

- W programie Szkoły Pełne Talentów bierzemy udział od samego początku i czekamy na kolejne edycje. Dzięki uczestnictwu w akcji zdobyliśmy wiele ciekawych sprzętów, które urozmaicają lekcje matematyki, biologii czy WF-u, a także zapewniają dzieciakom rozrywkę w trakcie przerw. Jednymi z nagród, które sprawiły im ogromną frajdę są piłkarzyki i modele serca, które są pięknie i porządnie wykonane - mówi Agata Kucharska-Paczko, wicedyrektor Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ewy Krauze w Piasecznie.

- Szkoły Pełne Talentów to projekt, który przynosi korzyści całej społeczności szkolnej. Dzięki zaangażowaniu się w akcję zyskaliśmy dodatkowe wyposażenie, które pomaga dzieciom w  rozwijaniu ich talentów. Nie chodzi tu jednak tylko o nagrody - to inicjatywa, która również łączy, integruje i zachęca do współpracy – komentuje Sylwia Wróblewska, wicedyrektor Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w Świnoujściu.

W ubiegłorocznych edycjach akcję reklamowali Anna i Robert Lewandowscy. W tym roku nie ma ich w reklamach. Biuro prasowe Lidla nie odpowiedziało nam, czy pojawią się jeszcze w kampanii tegorocznej akcji zbierania Talenciaków. 

Dołącz do dyskusji: Talenciaki wracają do Lidla, reklamy bez Lewandowskich

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Dobrze, że bez drewniaków. Nie są wiarygodni i nie cieszą się ogólną sympatią.
6 0
odpowiedź