SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl reklamuje marki własne wyróżnione przez UOKiK

W nowej kampanii reklamowej sklepów Lidl podkreślane jest zwycięstwo marek własnych tej sieci w raporcie UOKiK-u i Inspekcji Handlowej. Akcja obejmuje radio, prasę i internet.

Nowa kampania Lidla informuje, że według ostatniego raportu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcji Handlowej (szczegóły tego badania) w sklepach tej sieci oferowana są produkty żywnościowe marek własnych o najlepszej jakości i oznakowaniu wśród sklepów wielkopowierzchniowych. Na 351 skontrolowanych próbek z sieci Lidl tylko w 18 inspektorzy znaleźli nieprawidłowości.



Akcja reklamowa obejmuje radio (stacje ogólnopolskie), prasę (dzienniki i tygodniki) oraz internet (portale informacyjne i strona lidl.pl). Lidl nie informuje, z którymi firmami reklamowymi współpracuje przy przygotowaniu i realizacji tej kampanii.

  • Więcej informacji:
  • Lidl

Dołącz do dyskusji: Lidl reklamuje marki własne wyróżnione przez UOKiK

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stanisław .Kostka
ja wszystko rozumie ale proszę mi odpowiedzieć co pan Gmoch robi w Waszej reklamie przecież pamiętamy jego chamskie wypowiedzi, smród"" jaki po sobie zostawił, a teraz "ekspert" w TV to jakaś parodia? a u Was to ze względu na dykcję i "płynność" wypowiedzi ? straciliście następnego klienta. Dla mnie to blamaż wiązać się z takimi ludźmi choćby za darmo.
odpowiedź