Lidl reklamuje „wielką wyprzedaż” odzieży i artykułów przemysłowych (wideo)
W najbliższy piątek 28 sierpnia w dyskontach Lidl zacznie się promocja cenowa „Wielka wyprzedaż” obejmująca artykuły przemysłowe i odzieżowe. Wspiera to kampania reklamowa.
Kampania reklamowa podkreśla, że w ramach „Wielkiej wyprzedaży” w sklepach stacjonarnych Lidl ceny wybranych produktów przemysłowych i odzieżowych będą niższe nawet o 80 proc. Promocja potrwa do wyczerpania zapasów.
Lidl już kilkakrotnie w br. przeprowadził taką promocję, poprzednio w połowie czerwca.
Poprzednia duża promocja cenowa w Lidlu ruszyła z początkiem lipca br., obniżono ceny ponad tysiąca produktów zgodnie ze zmianami w matrycy VAT. Wspierała to kampania reklamowa z Janosikiem.
Działania reklamowe Lidla są prowadzone we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Za obsługą marketingową firmy odpowiadają GDP Agency (kreacja i produkcja reklam), Performance Media (działania w internecie) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).
Według danych Kantar Media w pierwszej połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Lidla w mediach pozainternetowych wyniosły 389,67 mln zł, o 3 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Lidl reklamuje „wielką wyprzedaż” odzieży i artykułów przemysłowych (wideo)