Lidl promuje „smaki polskich regionów” (wideo)
W sklepach Lidl ruszyła promocja „Smaki polskich regionów” obejmująca polskie produkty żywnościowe. Wspiera to kampania przygotowana przez GPD Agency i Havas Media.
Promocja „Smaki polskich regionów” obejmuje m.in. pieczywo, słodycze, mięso i wędliny, ryby, nabiał, napoje i piwo. Są to artykuły od producentów z różnych części kraju. Akcja ruszyła w poniedziałek, potrwa do wyczerpania zapasów promocyjnych produktów.
W reklamach oprócz tych produktów występują ludzie mówiący w gwarach o żywności z różnych regionów Polski.
Lidl Polska regularnie promuje polską żywność. W sierpniu 2017 roku firma prowadziła kampanię pod hasłem „Skarby polskich regionów”.
Działania reklamujące Lidl Polska obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji. Obsługą marketingową firmy zajmują się agencja GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).
Lidl Polska jest zdecydowanie największym marketerem w branży handlowej - w ub.r. na reklamy w mediach pozainternetowych cennikowo wydał 745,9 mln zł, o 18,9 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).
Dołącz do dyskusji: Lidl promuje „smaki polskich regionów” (wideo)