LG z kampanią w sieci kin Cinema City
LG prowadzi kampanię reklamową w kinach sieci Cinema City, w pobliżu których znajdują się sklepy Media Markt, RTV Euro AGD i Media Expert. Akcję przygotowały New Age Media, Grey Group i Bridge2Fun.
Na potrzeby akcji promocyjnej przygotowano trzy 30-sekundowe spoty, emitowane są w zależności od wybranego terminu w blokach specjalnych. Każdy z nich reklamuje inny produkt marki - pralkę Twinwash, smartfona LG V30 lub telewizor Oled.
Dodatkowo, emisji w kinach towarzyszy specjalna loteria dla klientów. Każdy, kto kupi sprzęt objęty promocją, a następnie zarejestruje go na stronie internetowej loterii akcji, ma szansę na jedną z wielu nagród o łącznej wartości 160 tys. zł. Loteria trwa od listopada br.
Kreację spotów przygotowały agencje Grey Group i Bridge2fun. Działania w kinach koordynuje New Age Media. Za zakup mediów odpowiada Arena Media.
Dołącz do dyskusji: LG z kampanią w sieci kin Cinema City