LG wprowadza na polski rynek telefon LG Shine
Koncern LG wprowadził na polski rynek najnowszy model telefonu z segmentu premium - LG Shine. Premierze towarzyszy multimedialna kampania reklamowa pod hasłem "Born to shine".
Celem kampanii jest przede wszystkim przedstawienie nowego modelu dostępnego w portfolio firmy - telefonu LG Shine. Kampania ma na celu także zbudowanie wizerunku marki LG jako producenta zaawansowanych telefonów komórkowych z segementu Premium.
Zintegrowana kampania rozpoczyna się w ostatnim tygodniu września i potrwa do listopada 2007. Obejmie ona kampanię telewizyjną przy wybranych programach nawiązujących do stylu życia oraz dóbr ekskluzywnych w TVN - TVN Turbo, TVN Style, TVN24, MTV, VIVA, VH1. Kampania obecna będzie również w jednej z największych sieci kin - Cienema City.
Wykorzystany do komunikacji ATL spot reklamowy przedstawia młodą kobietę, która spaceruje nocą przez metropolię. Kobieta roztacza wokół siebie blask, który zmienia noc w jasny dzień, miasto błyszczy podobne jak sama bohaterka. Kreacja zakłada przypisanie cech telefonu jego użytkownikowi, który dzięki niemu może zabłysnąć w tłumie przechodniów.
Kampania prasowa wykorzystuje dwa różne layouty, jeden kierowany do kobiet (w którym podkreślona jest ozdobna funkcja telefonu), drugi przeznaczony dla prasy męskiej (podkreślone cechy: metalowa obudowa, prosta linia). Wybrane media to prasa branżowa (m.in. Mobility, Mobile-Internet, Twoja komórka), prasa męska i kobieca z segmentu premium (m.in. Playboy, Focus, Twój Styl, Viva).
Grupę docelową kampanii stanowią mieszkańcy dużych miast powyżej
100 tyś. w wieku 20-39, głównie trendsetterzy i liderzy opinii. To
także młodzi indywidualiści
i profesjonaliści, dla których gadgety, czy dobra konsumenckie
pozwalają podkreślić ich osobowość oraz wyróżnić się w tłumie
doskonałym stylem. Grupą docelową marki LG są osoby, dla których
design ma duże znaczenie, cenią zarówno funkcjonalność, ale również
kierują się względami estetycznymi, przy wyborze produktów -
czytamy w komunikacie.
LG prowadzi również działania promocyjne przy współpracy z
operatorami telefonii komórkowej.
"Telefon LG Shine jest jednym z najbardziej popularnych telefonów na rynkach Europy Zachodniej. W samej Wielkiej Brytanii w ciągu 2 tygodni od wprowadzenia na rynek w kwietniu 2007 - dzienna sprzedaż tego modelu wynosiła 2 000. Od początku roku - do września br. sprzedano na świecie ponad 3 mln egzemplarzy. W Polsce zarówno LG Shine jak i równolegle wprowadzany telefon Prada od LG wyznaczają nowy kierunek projektowania elektroniki użytkowej przez LG, w której design oraz kryteria stylistyczne mają tak samo duże znaczenie jak i nowe technologie. - mówi Krzysztof Zych - Marketing Manager w firmie LG.
Dołącz do dyskusji: LG wprowadza na polski rynek telefon LG Shine