LG postawił na agencję Hypermedia Isobar
Hypermedia Isobar wygrała przetarg na obsługę zintegrowanej komunikacji marketingowej marki LG na polskim rynku. Agencja będzie promować cały asortyment oferowany przez koncern.
- Konsumenci oczekują, że marka LG opowie o sobie historię, osadzi siebie w szerszym kontekście rynkowym, a jednocześnie nakreśli wizję przyszłości i kierunek, w którym podąża. Takie wyzwanie postawiliśmy przed agencjami startującymi w naszym przetargu - opisuje Anna Wojniak, marketing manager w LG Electronics Polska. - Hypermedia Isobar przygotowała wciągającą opowieść marki i ciekawy pomysł jej realizacji, które idealnie wpisują się w świat marki LG - podkreśla.
Hypermedia Isobar będzie odpowiadać za zintegrowaną komunikację marketingową wszystkich kategorii produktów LG: telewizorów, urządzeń mobilnych, sprzętu audio-wideo, AGD i monitorów.
Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: LG postawił na agencję Hypermedia Isobar