LG i Samsung liderami branży komórek z dostępem do mobilnejtelewizji
LG Electronics i Samsung to czołowe marki w USA jeśli idzie otelefony komórkowe z zaawansowanymi funkcjami - wynika z badaniafirmy Parks Associates.
12 procent respondentów posiada dostęp do mobilnej telewizji wtelefonie LG, a 11 procent w telefonie Samsunga.
Spośród badanych, 8 procent posiada telefon Motoroli zzaawansowanymi funkcjami, a żaden nie miał dostępu do takich opcjiw telefonie Nokia.
Według analityków z Parks Associates, słaby wynik Nokii to efektmarnej promocji zaawansowanych urządzeń firmy na rynkuamerykańskim. Przykładowo, tylko 6 procent telefonów fińskiej firmyumożliwia zakup muzyki online, w porównaniu z 22 i 20 procentami wprzypadku LG i Samsunga.
Dołącz do dyskusji: LG i Samsung liderami branży komórek z dostępem do mobilnejtelewizji