LG Electronics i marka Xbox współpracują marketingowo
Firma LG Electronics i marka Xbox podpisały umowę o współpracy marketingowej na zasadach wyłączności. Jej celem jest podkreślenie współdziałania konsoli Xbox Series X z telewizorem LG OLED.
W ramach partnerstwa działania marketingowe prowadzone będą w kluczowych krajach Europy, Afryki, Bliskiego Wschodu oraz Azji i Pacyfiku. Działania obejmą także Polskę. W regionach tych LG OLED stanie się telewizorem rekomendowanym do nowej konsoli firmy Microsoft. W sklepach detalicznych zostaną zorganizowane specjalne pokazy dla potencjalnych klientów.
- Podczas prac nad telewizorami OLED bardzo poważnie traktujemy potrzeby graczy. Dzięki temu mogliśmy zostać oficjalnym partnerem konsoli Xbox Series X, a współpraca ta ma dla nas duże znaczenie. Jesteśmy przekonani, że podwyższona jakość obrazu za sprawą połączenia telewizora LG OLED i konsoli Xbox Series X powali graczy na kolana - komentuje S.P. Baik, szef oddziału planowania produktów TV w dziale Home Entertainment firmy LG.
Umwą objęte są m.in. następujące kraje: Australia, Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Indie, Irlandia, Izrael, Włochy, Japonia, Holandia, Nowa Zelandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Rosja, Arabia Saudyjska, Singapur, Słowacja, RPA, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Turcja, ZEA i Wielka Brytania.
Dołącz do dyskusji: LG Electronics i marka Xbox współpracują marketingowo