LG Electronics ruszył z globalnym przetargiem mediowym
Koncern LG Electronics rozpoczął globalny przetarg mediowy. Dotychczas współpracował w tym zakresie z Havas Media Group, który nie uczestniczy w przeglądzie.
LG przeniosło część globalnej obsługi mediowej do Havas Media Group w 2013 roku. Agencja ta jednak zdecydowała, że nie będzie uczestniczyć w rozpoczętym właśnie przetargu na planowanie i zakup mediów.
Firma nie podaje liczby i nazw agencji zaproszonych do przeglądu.
HMG pracował w tym zakresie dla LG na większości rynków. W USA obsługą mediową firmy zajmuje się od 2016 roku Horizon Media.
Wg firmy R3 Worldwide LG wydaje rocznie na media 800 mld dolarów.
W Polsce obsługą mediową LG Electronics ostatnio zajmuje się należąca do Wavemaker (GroupM) komórka Mets - planowała i kupowała media do ostatniej kampanii smartfona LG K40, w której występowali Rezigiusz i Julia Żugaj.
Dołącz do dyskusji: LG Electronics ruszył z globalnym przetargiem mediowym