Gadające głowy zamiast jąder w kampanii zachęcającej mężczyzn do badań profilaktycznych
W Kanadzie powstała kampania społeczna #LetsTalkBalls, która w nietypowy sposób zachęca młodych mężczyzn do profilaktycznych badań urologicznych.
Koncept kampanii oparto na prześmiewczym pokazaniu męskich narządów płciowych - na filmach widzimy męskie ciało od pasa w dół - w miejscu jąder wstawiono dwie rozmawiające ze sobą głowy mężczyzn. Dyskutują o codziennych sprawach, np. o randce. Widzimy je także pod prysznicem czy w czasie wizyty u lekarza.
W ten zabawny sposób organizacja Testicular Cancer Canada chce przekonać młodych mężczyzn do profilaktycznych badań narządów płciowych. Ze jej statystyk wynika, że wcześnie wykryty rak jąder da się w 97 proc. przypadków całkowicie wyleczyć.
Za kreację kampanii odpowiada kanadyjska agencja Giants & Gentlemen.
Dołącz do dyskusji: Gadające głowy zamiast jąder w kampanii zachęcającej mężczyzn do badań profilaktycznych
Chodzi najwyraźniej o silną kampanię, która z jednej strony poda temat lekko i odpomniczy męskie jądra i zdejmie je z piedestału (no bo jak to ja facet mam sobie macać jajka, przecież nie będę tego robił), a z drugiej strony mocno wbije się w męski mózg, tak żeby ten o tym pamiętał.
Bo za wczasu wykryty rak jądra jest całkowicie wyleczalny.
Swoją drogą świetny koncept.