Letni Obóz PR dla studentów
Agencja Creative PR we współpracy z Instytutem Sprzedaży przygotowała dla studentów Letni Obóz PR.
Celem tego siedmiodniowego cyklu warsztatów jest zapoznanie studentów z praktyką pracy PR’owca. Oprócz krótkich wstępów teoretycznych trwających codziennie ok. 3 godzin, uczestnicy będą przygotowywać strategie, pisać informacje prasowe, spotykać się z prawdziwymi klientami (okoliczne organizacje i samorządy) oraz jako podsumowanie przedstawić efekty pracy podczas prezentacji dla swoich klientów.
„Praktyczne aspekty public relations są zdecydowanie mało znane studentom, którzy są absolwentami kierunku PR lub marketing. – mówi Krzysztof Maruszewski, dyrektor zarządzający w Creative PR – Dlatego studenci tak bardzo sobie cenią nasze szkolenia, bo mogą dowiedzieć się jak naprawdę wygląda praca PR’owca i zastosować w praktyce zdobytą wiedzę. Nasze założenie to uczyć w 95% praktycznie. Właśnie w taki sposób zorganizowaliśmy nasze ostatnie „Nocne Szkolenie z PR Kryzysowego” 21 kwietnia w Poznaniu. Wszyscy, którzy brali w nim udział mogli poczuć czym tak naprawdę jest kryzys i w rzeczywistości wiele osób nie do końca umiało sobie poradzić z trudnymi warunkami: stresem, zimnem i późną porą. Jednak właśnie po to organizujemy takie ćwiczenia, aby jak najbardziej zbliżyć sytuację podczas szkolenia do sytuacji, która może zaistnieć w rzeczywistości.”
Dołącz do dyskusji: Letni Obóz PR dla studentów