Letni Chamski Podryw w akcji promującej markę Frank's RedHot (wideo)
Firma McCormick Polska wprowadziła na polski rynek markę kultowego sosu amerykańskiego Frank's RedHot. Wspiera to kampania reklamowa przygotowania przez agencję Kamikaze, w którą zaangażowano zespół Letni Chamski Podryw
Kampania pod hasłem “Frank's RedHot ostro wchodzi ze wszystkim” wystartowała w kwietniu i potrwa do końca grudnia 2019 roku.
Działania realizowane są w internecie, a ich głównym elementem jest 15-sek. emitowany na YouTube. Wideo złożone jest z serii humorystycznych, kontekstowych scenek obrazujących szerokie spektrum wykorzystania produktu. Marka pokazuje, że Frank's RedHot „naprawdę ostro wchodzi ze wszystkim”.
Na dedykowanej produktowi stronie www konsumenci mogą poznać nie tylko dostępne w Polsce warianty produktu, ale również zaczerpnąć inspiracji do wykorzystania sosu w codziennym gotowaniu.
Wprowadzeniu na rynek produktu towarzyszy szereg aktywacji konsumenckich. Jedną z nich jest konkurs, w którym do wygrania są głośniki Sony oraz zapasy sosu Frank's RedHot. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do końca maja za pośrednictwem dedykowanego chatbota w aplikacji Messenger.
Marka podjęła również współpracę z zespołem Letni Chamski Podryw i stała się partnerem ich najnowszego klipu “Ona ciągle je”. Klip przedstawia historię o młodej dziewczynie, która nie może oprzeć się pokusie jedzenia.
Komunikacja wsparta jest też aktywnościami na platformach: Facebook, Instagram i YouTube, za których prowadzenie odpowiada agencja Kamikaze. Kampania jest silnie wspierana reklamą display w sieci Google.
Agencja Kamikaze przygotowała strategię komunikacji oraz ideę kreatywną kampanii, odpowiada również za planowanie i zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: Letni Chamski Podryw w akcji promującej markę Frank's RedHot (wideo)