„Let’s color” w kampanii Dulux (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa farb Dulux. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Let’s color” – przygotowały agencja Euro RSCG Warsaw i dom mediowy MediaCom.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa farb Dulux pokazuje, jak przy ich użyciu można zmienić aranżację każdego pomieszczenia. W akcji są wykorzystywane dwa spoty, które podkreślają, jak efekty stosowania tych produktów działają na wyobraźnię kobiet i mężczyzn. Działania w Polsce są prowadzone w ramach globalnej kampanii pod hasłem „Let’s color”, której budżet wynosi ok. 11,5 mln euro (więcej).
Spoty są emitowane od 19 kwietnia m.in. w TVN, TVP, TV3 i Polsacie. Jednocześnie akcja rozpoczęła się w Rosji i na Węgrzech. Kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja Euro RSCG Warsaw, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: „Let’s color” w kampanii Dulux (wideo)