Leszek Lichota zachęca do „wyjścia poza” w kampanii piwa Komes
Wystartowała kampania „Wyjdź poza” piwa Komes – marki z portfolio Browaru Fortuna. Jej ambasadorem jest aktor filmowy i teatralny Leszek Lichota. Za koncepcję kreatywną i jej egzekucję odpowiada agencja Pomarańcza.
Celem kampanii jest przekonanie odbiorcy do testowania wariantów piwa Komes, zwłaszcza Porteru Bałtyckiego. W kampanii do odkrywania nowych dróg zachęca Leszek Lichota, znany między innymi z ról w serialu „Wataha” czy remake’u „Znachora”.
„Ambasador został wybrany ze względu na swoją autentyczność, pasję i bezpretensjonalność – cechy, które łączą go z charakterem marki” – podaje producent w komunikacie.
- Poszukując rozwiązań kreatywnych dla naszej idei „Wyjdź poza” wpadliśmy na pomysł wykorzystania tricku montażowego, sprawiającego wrażenie wychodzenia bohatera poza ramy nośnika, zaskakującego odbiorców i symbolicznie ilustrującego nasze przyzwyczajenia – mówi Michał Michalik, CEO i dyrektor kreatywny agencji Pomarańcza.
Kampania jest realizowana w outdoorze, digitalu oraz mediach społecznościowych marki. Za koncepcję kreatywną platformy komunikacji, scenariusze spotów i przygotowanie materiałów odpowiedzialna jest agencja Pomarańcza. Produkcją filmową zajął się dom produkcyjny Motion Brand.
Dołącz do dyskusji: Leszek Lichota zachęca do „wyjścia poza” w kampanii piwa Komes
Jest ustawa przecież.