Lepiej poznać indywidualnego nabywcę
GfK Polonia wprowadziła na polski rynek badanie monitorującewybrane artykuły spożywcze, kosmetyki oraz wydatki na paliwo itelefonię komórkową.
GfK Panel Indywidualny monitoruje zakupy produktówindywidualnych, impulsowych i luksusowych, m.in. kosmetyków,napojów, produktów probiotycznych, słonych i słodkich przekąsek,jednoporcjowych zup i dań instant oraz piwa. Dostarcza takżeinformacji o wydatkach kierowców na paliwo i jako jedyne badanie wPolsce monitoruje wydatki na telefonię komórkową: aktywacje,doładowania, abonament.
Innowacyjność tej metodologii polega na tym, że poszczególniczłonkowie rodziny samodzielnie notują swoje zakupy. W innymoferowanym przez GfK Polonia badaniu wybrana osoba notuje zakupycałej rodziny. GfK Panel Indywidualny dostarcza więc również danycho zakupach, które zostały skonsumowane poza domem (mniejszeopakowania, spożywcze produkty impulsowe) lub były kupione przezinnych członków gospodarstwa i nie zostały zgłoszone osobiezapisującej zakupy całej rodziny (np. kosmetyki osobiste) - podanow komunikacie.
GfK Panel Indywidualny to narzędzie, z którego korzystają jużklienci GfK w Europie Zachodniej: w Niemczech, Belgii iHolandii.
Dołącz do dyskusji: Lepiej poznać indywidualnego nabywcę