SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lepiej poznać indywidualnego nabywcę

GfK Polonia wprowadziła na polski rynek badanie monitorującewybrane artykuły spożywcze, kosmetyki oraz wydatki na paliwo itelefonię komórkową.

GfK Panel Indywidualny monitoruje zakupy produktówindywidualnych, impulsowych i luksusowych, m.in. kosmetyków,napojów, produktów probiotycznych, słonych i słodkich przekąsek,jednoporcjowych zup i dań instant oraz piwa. Dostarcza takżeinformacji o wydatkach kierowców na paliwo i jako jedyne badanie wPolsce monitoruje wydatki na telefonię komórkową: aktywacje,doładowania, abonament.

Innowacyjność tej metodologii polega na tym, że poszczególniczłonkowie rodziny samodzielnie notują swoje zakupy. W innymoferowanym przez GfK Polonia badaniu wybrana osoba notuje zakupycałej rodziny. GfK Panel Indywidualny dostarcza więc również danycho zakupach, które zostały skonsumowane poza domem (mniejszeopakowania, spożywcze produkty impulsowe) lub były kupione przezinnych członków gospodarstwa i nie zostały zgłoszone osobiezapisującej zakupy całej rodziny (np. kosmetyki osobiste) - podanow komunikacie.

GfK Panel Indywidualny to narzędzie, z którego korzystają jużklienci GfK w Europie Zachodniej: w Niemczech, Belgii iHolandii.

  • Więcej informacji:
  • GfK

Dołącz do dyskusji: Lepiej poznać indywidualnego nabywcę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl