Leo Burnett zajmie się reklamą marki Łaciate
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol wybrała w przetargu na obsługę reklamową jednego z produktów marki Łaciate agencję Leo Burnett. Wcześniej pracowała z Publicis Poland.
W przetargu brało udział łącznie sześć agencji. Nazw pozostałych Mlekpol nie podaje. Jak podkreśla Ewa Gromadzka, kierownik marketingu firmy, Leo Burnett najtrafniej odpowiedziała na brief przedstawiony przez spółdzielnię. SM Mlekpol wybrała kreatywny koncept oparty o badania konsumenckie. Umowa dotyczy projektu związanego z kampanią reklamową jednego z produktów marki Łaciate. Firma na obecnym etapie nie zdradza jednak jej szczegółów.
Marka Łaciate ostatnio wspierana była reklamą autorstwa agencji Publicis Poland - wiosną tego roku.
Mlekpol w marcu przedłużył o kolejny rok umowę o współpracy z domem mediowym MEC, który zajmuje się obsługą mediową jego kampanii.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett zajmie się reklamą marki Łaciate