Leo Burnett Chicago najbardziej kreatywną agencją reklamową na świecie
Ogłoszono wyniki rankingu najlepszych na świecie pod kątem kreatywności agencji i marek Global Creative Rankings 2022, tworzonego przez The One Club for Creativity. Najlepszą agencją został należący do grupy Publicis Leo Burnett Chicago, wśród marek tryumfują Google i Apple.
Globalny raport Global Creative Rankings 2022 sumuje wyniki agencji uzyskane w konkursach kreatywnych pod egidą The One Club na poziomie lokalnym, regionalnym i światowym.
W rankingu agencji pierwsze miejsce zajęła Leo Burnett Chicago, głównie za sprawę nagradzanej na całym świecie kampanii "The Lost Class", zwracającej uwagę na wpływ dostępu do broni na strzelaniny w szkołach, w których giną setki osób.
Na miejscu drugim znalazł się wewnętrzny zespół reklamowy "The New York Times", podium uzupełnia Area 23 z Nowego Jorku.. Kolejne miejsca należą do Ogilvy UK (Londyn), L&C (Nowy Jork), Ogilvy Mumbaj, Special New Zealand (Auckland), alma DDB Miami, Serviceplan Germany (Monachium), Dentsu Webchutney Bengaluru.
Ranking agencji niezależnych tworzą:
1. L&C New York
2. Special New Zealand Auckland
3. Serviceplan Germany Monachium
4. Mojo Supermarket Nowy Jork
5. GUT São Paulo
6. Rethink Canada
7. Zulu Alpha Kilo Toronto
8. Jung von Matt DONAU Wiedeń
9. Innocean Worldwide Seoul
10. COLLINS Nowy Jork
W zestawieniu marek miejsce pierwsze zajmuje Google przed Apple, Cadbur, Doveoraz Vice World News.
Ranking holdingów reklamowych otwiera WPP, miejsce drugie zajmuje Publicis Groupe, trzecie Omnicom Group, piątkę uzupełniają Interpublic Group i Dentsu Group. Czołówkę pod względem kraju pochodzenia nagrodzonych otwierają Stany Zjednoczone, później Wielka Brytania, Chiny, Niemcy i Kanada.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett Chicago najbardziej kreatywną agencją reklamową na świecie
Buhahahaha. Co za korporacyjny bełkot. A do mierzenia poczucia humoru służy skala CYCC9-i mierzy się je w 127,5 punktowej skali...