Lejla Zaharan-Mszyca head of strategy w Bluecloud Interactive
Do zespołu agencji Bluecloud Interactive dołącza Lejla Zaharan-Mszyca. Jako head of strategy odpowiada za tworzenie komunikacji dla kluczowych klientów agencji.
Na nowo utworzonym stanowisku Zaharan-Mszyca będzie odpowiadać również za działania new business oraz rozwój agencji w zakresie innowacji i niestandardowych rozwiązań dla klientów.
Lejla Zaharan-Mszyca zarządzać będzie kilkuosobowym zespołem, w skład którego wchodzą m.in. innovation and interactive strategy manager oraz digital strategist.
- Zdecydowałam się dołączyć do zespołu BCI, ponieważ wiem, że agencję tworzą zaangażowani ludzie pełni pasji. BCI to agencja o ugruntowanej pozycji na rynku, która dynamicznie się rozwija w zakresie nowych technologii, a jednocześnie nie zapomina o tym, że komunikujemy się z ludźmi. To właśnie podejście z empatią, zrozumieniem i przygotowaniem badawczym do weryfikacji potrzeb klienta spójne jest ze sposobem mojej pracy i moim podejściem - mówi Zaharan-Mszyca.
Doświadczenie zdobywała w międzynarodowych i lokalnych agencjach reklamowych, a także w po stronie klienta - w PZU.
Tworzyła komunikację dla takich marek jak: Danone, Brown-Forman, Nationale-Nederlanden, Panasonic, PZU, Raiffeisen Polbank czy Vichy. Odpowiadała za strategię content marketingową oraz za niestandardowe rozwiązania komunikacyjne.
Dołącz do dyskusji: Lejla Zaharan-Mszyca head of strategy w Bluecloud Interactive