SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Legia Warszawa z nowym serwisem internetowym, dodatkowe treści dla zalogowanych użytkowników

W niedzielę serwis internetowy Legii Warszawa zostanie uruchomiony w nowej odsłonie opartej na technologii responsywnej. W serwisie pojawią się dodatkowe treści dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, nadal działa natomiast stary system sprzedaży biletów i dotychczasowe aplikacje mobilne.

Nowa wersja serwisu Legia.com jest złożona z dwóch podstawowych części. Pierwsza dotyczy drużyn piłkarskich klubu, a druga - jego pozostałych sekcji (m.in. koszykarskiej i siatkarskiej) oraz innej działalności (np. klubowej fundacji).

Ważnym elementem witryny jest Centrum Meczowe. - Będzie uruchamiane w dniu meczowym rano. Będą tam zamieszczane wszystkie ciekawostki dotyczące meczu: sytuacji w obozie Legii, rywala, a także wpisy kibiców z mediów społecznościowych, a po meczu statystyki, komentarze i wywiady - opisuje Mikołaj Wójcik, szef klubowych mediów i dyrektor komunikacji Legii.

Serwis jest oparty na technologii responsywnej, dzięki czemu automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu, na którym jest przeglądany. - Platforma ma być intuicyjna w obsłudze i w pełni mobilna, ponieważ blisko 70 proc. użytkowników strony przegląda ją z poziomu smartfonów. Wiemy, że dla kibica najważniejszy jest dostęp do zakulisowych treści, dedykowanych informacji i różnorodnych formatów, najlepiej w formie wideo, dlatego Legia.com chce dawać więcej: informacji, emocji i możliwości bycia blisko klubu i piłkarzy - tłumaczy Adam Piotrowicz, dyrektor ds. digital i IT w Legii.

Na Legia.com pojawi się możliwość założenia swojego profilu. Zalogowani użytkownicy będą mieć dostęp do dodatkowych treści, w tym nowych cykli wideo. Publikowane będą m.in. podcasty w formie wideo, formaty z odpowiedziami na pytania kibiców, a także treści w IG TV. - Mamy dużo pomysłów, niektóre są już w produkcji - zapowiada Piotrowicz.

Treści wideo będą zamieszczane we własnym playerze wideo. Klub chce w ten sposób uniezależnić się od YouTube’a i Facebooka, a także rozwijać ofertę reklamową swojego serwisu. - Chcemy mieć w internecie większą ofertę reklamową - nie tylko dla naszych sponsorów, chcemy też otworzyć się na zewnętrzny rynek reklamowy - mówi szef digital i IT w klubie.

Kontynuowane będą obecne formaty wideo, m.in. kulisy meczów, relacje z konferencji prasowych i cotygodniowy program, który od kwietnia br. emitowany jest w TVP Sport.

Platforma została przygotowana we współpracy wewnętrznych działów z firmą Herodot. Rozwiązania bazują na infrastrukturze Amazon AWS i autorskich rozwiązaniach technologicznych firmy Herodot. Koncepcję serwisu przygotowano wspólnie z firmą 10Clouds.

Zostają aplikacje mobilne i system biletowy

Na razie nie zmienią się aplikacje mobilne Legii, dostępne w wersjach na Androida i iOS. Klub nadal korzysta też z dotychczasowego systemu internetowej sprzedaży biletów. Nowy zapowiedziała wiosną br., zaczynając 5-letnią współpracę z TicketCo, przy czym nie udało się jeszcze go wdrożyć.

- Po odpaleniu nowego systemu zgłosiliśmy dużo poprawek i trzeba było de facto wrócić do starego systemu. Można to nazwać soft launchem, cały czas pracujemy nad nowym systemem - wyjaśnia Adam Piotrowicz.

Obecnie Legia Warszawa już ponad 80 proc. biletów sprzedaje przez internet. - Biznesowo nie wystarczy nam już samo sprzedanie biletu. Chcemy też rozpoznać trendy zakupowe - zaznacza Piotrowicz.

Legia to zdecydowanie najpopularniejszy polski klub sportowy, także pod względem zasięgu w mediach. Jej serwis internetowy w październiku ub.r. zanotował 126,8 tys. użytkowników i 1,59 mln odsłon (według badania Gemius/PBI). Na Facebooku Legia ma 950 tys. fanów, na Twitterze - 298 tys. obserwujących, a na YouTubie - 117 tys. subskrybentów.

Według danych Deloitte w ub.r. przychody Legii Warszawa wyniosły 100,2 mln zł, po spadku ze 138,3 mln zł w 2017 roku.

Dołącz do dyskusji: Legia Warszawa z nowym serwisem internetowym, dodatkowe treści dla zalogowanych użytkowników

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
io
jeszcze wiecej lansu kopaczy z ligi okregowej
odpowiedź