Lechia Gdańsk dostanie 25 mln zł za promocję miasta
Władze Gdańska procedują umowę z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk na działania promocyjne, za które w okresie do 31 maja 2024 roku zapłacą 25 mln zł.
Władze Gdańska procedują nową umowę na działania promocyjne z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk. Będzie obowiązywać do 31 maja 2024 roku i opiewać na kwotę 25 mln zł (ponad 20,3 mln zł netto bez VAT).
Władze miasta tłumaczą, że umowę o współpracy z lokalnym klubem piłkarskim realizują w ramach działań mających budować wizerunek Gdańska. Podkreślają, że wydatki poniesione na promocje przy okazji meczów piłkarskich przynoszą wielokrotne zwroty medialne i są doskonałą promocją miasta.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przeprowadzenie działań promocyjnych miasta Gdańska przez Lechię Gdańsk SA obejmować będą m.in. branding strojów zawodników, wewnętrzny branding na Stadionie Energa Gdańsk oraz emisje spotów reklamowych na bandach LED podczas meczów Ekstraklasy, ekspozycje logotypu miasta Gdańska na materiałach drukowanych, na oficjalnej stronie klubu oraz w mediach społecznościowych, ekspozycje logotypu miasta Gdańska lub nazwy Gdańsk podczas transmisji telewizyjnych.
Będzie to już kolejna umowa pomiędzy miastem a Lechią Gdańsk. Ostatni kontrakt obejmował cały 2021 rok i opiewał na kwotę 10 mln zł brutto.
Dołącz do dyskusji: Lechia Gdańsk dostanie 25 mln zł za promocję miasta