Piwo Lech Ice reklamowane w wersji Bloody Orange
Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży nową wersję smakową piwa Lech Ice - Bloody Orange. Będzie to wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy GPD Agency, Mango Design, Zenith i Tailor Made PR.
Lech Ice Bloody Orange to mieszkanka piwa (zawierająca 2 proc. alkoholu) z pomarańczową lemoniadą. Jest to trzecia wersja smakowa piwa Lech Ice, wprowadzonego do sprzedaży trzy lata temu - po cytrynowym Shandy i kubańskim Mojito.
Nowy design opakowań wszystkich wariantów piwa Lech Ice przygotowała agencja Mango Design.
Piwo Lech Ice Bloody Orange będzie wspierane kampanią reklamową prowadzoną m.in. w telewizji, internecie i punktach sprzedaży. Głównym elementem akcji będzie spot pokazujący, jak Lech Ice przynosi ochłodę rozbitkom na bezludnej wyspie. Reklama ta była już emitowana w ramach zeszłorocznej kampanii piwa Lech Ice.
Kreacją reklam zajęła się GPD Agency, zakupem mediów - dom mediowy Zenith, a działania public relations realizuje agencja Tailor Made PR.
Dołącz do dyskusji: Piwo Lech Ice reklamowane w wersji Bloody Orange