SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lay’s z muzyczną kampanią na lato

Ruszyła kampania „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”. Towarzyszy jej loteria, w której do wygrania są muzyczne gadżety. Działania przygotowały VMLY&R, BBDO, Papaya Films, Media Direction, Event Marketing Piotr Łapa, Ewesa i Agencja Reklamowa Avanti.

Kampania reklamowa promuje specjalne muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów o smaku: Salsy, Krążków cebulowych z sosem cheddar oraz Chrupiącego bekonu. Nowe smaki objęte są loterią, która trwa do końca sierpnia.

Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić promocyjną paczkę Lay’s (z informacją o loterii bezpośrednio na opakowaniu lub w postaci banera), wybrać nagrodę, o którą chcemy grać i wpisać kod z wnętrza paczki na stronie loterii Muzycznenagrody. Lays,  a następnie wysłać zgłoszenie.

Do zdobycia ponad tysiąc nagród m.in: głośniki i słuchawki JBL, vouchery na eBilet.pl. Lay’s przygotował także specjalną pulę nagród dla uczestników festiwali, na jakich marka organizować będzie akcje specjalne - Open’er i Kraków Live Festival i Audioriver.

W ramach kampanii przygotowano także spoty reklamowe emitowane w telewizji, aktywności w mediach społecznościowych, na portalach internetowych oraz w punktach sprzedaży.

Działania zaplanowane są do końca września br. Za koncept kreatywny i realizację spotu 10-sekundowego  odpowiedzialna była agencja VMLY&R, a produkcją zajęła się agencja Papaya Films wraz z reżyserem spotu Krzysztofem Grajperem. Przygotowaniem spotu 15-sekundowego zajęła się zaś agencja BBDO.

VMLYR Poland odpowiedzialna była za działania reklamowe w telewizji i digitalu oraz przygotowanie strony internetowej, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction. Za organizację wydarzeń na festiwalach odpowiada Event Marketing Piotr Łapa przy współpracy z agencją Ewesa, a za organizację loterii Agencja Reklamowa Avanti.

Dołącz do dyskusji: Lay’s z muzyczną kampanią na lato

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl