SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lavazza dłużej z NAV agency

Producent kawy Lavazza bezprzetargowo przedłuża umowę ramową z NAV agency na kolejne 2 lata. 

NAV agency obsługuje firmę Lavazza na podstawie Umowy ramowej od 2021 r., kiedy to została wyłoniona w przetargu. Do zadań agencji należy obsługa BTL w zakresie organizacji aktywacji shopperowych, projektowanie i produkcja POSM oraz szeroko pojęte działania marketingowe zwiększające widoczność i świadomość marki zarówno w kanale retail, jak i gastronomii.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W ramach umowy NAV agency dotychczas m.in. kompleksowo zrealizowała szereg aktywacji konsumenckich (loterie total Poland, konkursy, promocje), sesje zdjęciowe, projektowanie i produkcję materiałów food service’owych.

Dołącz do dyskusji: Lavazza dłużej z NAV agency

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl