„Lato jest chwilą” i „Wyzwanie smaku” w wakacyjnej kampanii reklamowej Pepsi (wideo)
Rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa napoju Pepsi (produkowanego przez PepsiCo) obejmująca m.in. kolejną odsłonę akcji konsumenckiej „Wyzwanie smaku”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe BBDO Warszawa, Deloitte Digital, OMD i Ewesa, Partner of Promotion.
Akcja „Wyzwanie smaku” obejmuje cykl eventów, podczas których wszyscy zainteresowani mogą wziąć udział w tzw. ślepym teście smaku Pepsi i Coca-Coli. W Stanach Zjednoczonych kampania jest realizowana cyklicznie od ponad 20 lat, w Polsce po raz pierwszy przeprowadzono ją w 2013 roku, a potem powtarzano co roku w okresie letnim.
Do tegorocznej edycji zaangażowano osoby popularne w internecie, m.in. znaną z „Top model” modelkę Zuzannę Kołodziejczyk oraz autora kanału youtube’owego Adam Knowshow. Na razie nie uzyskaliśmy informacji, jaki jest dokładny plan eventów w ramach akcji.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Jednocześnie emitowane są reklamy Pepsi pod hasłem „Lato jest chwilą”, stanowiącym przeróbkę sloganu „Życie jest chwilą. Żyj”, wprowadzonego do komunikacji marki na początku br. Reklamy pokazują głównie młodych ludzi bawiących się latem w różny sposób.
W niektórych spotach pokazywane są nowe puszki Pepsi z emotikonami, wprowadzone do sprzedaży na całym świecie w lutym br. i reklamowane już w serii stu 5-sekundowych spotów.
Działania reklamowe są prowadzone m.in. w telewizji oraz internecie.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja reklam), Deloitte Digital (aktywności w internecie), OMD (zakup mediów), Ewesa (organizacja eventów) oraz Partner of Promotion (działania PR).
Dołącz do dyskusji: „Lato jest chwilą” i „Wyzwanie smaku” w wakacyjnej kampanii reklamowej Pepsi (wideo)