Kurczak Babuni z Farmio reklamowany jako „wolny od antybiotyków” (wideo)
Firma Farmio zaczyna kampanię reklamową wprowadzonego właśnie do sprzedaży mięsa drobiowego Kurczak Babuni. Działaniom marketingowym, przygotowanym przez Red8 Advertising, MediaCom Warszawa i Vision Group, towarzyszy akcja edukacyjna „Antybiotyki na talerzu”.
W reklamach babcia w wiejskim stroju przekonuje swoją córkę i wnuków, że mięso Kurczak Babuni jest produkowane z kurczaków z wolnego chowu, niejedzących paszy z GMO oraz nie zawiera antybiotyków, co potwierdza m.in. pozytywna opinia Centrum Zdrowia Dziecka.
Kampania będzie prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), prasie (m.in. magazyny lifestyle’owe) oraz internecie. Potrwa do końca czerwca.
To kolejna ogólnopolska akcja reklamowa Farmio. W poprzedniej, realizowanej wiosną ub.r., jaja tej marki promowane były jako „wolne od GMO” (zobacz szczegóły).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Obecnej kampanii towarzyszy akcja edukacyjna „Antybiotyki na talerzu” mająca zwrócić uwagę opinii publicznej na stosowanie antybiotyków w hodowli drobiu oraz zagrożeń, jakie niesie to dla konsumentów, szczególnie kobiet w ciąży i dzieci.
Kreacją reklam zajęła się agencja Red8 Advertising, planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, a przygotowaniem i realizacją działań PR - agencja Vision Group.
Dołącz do dyskusji: Kurczak Babuni z Farmio reklamowany jako „wolny od antybiotyków” (wideo)