Kupujący online coraz bardziej wymagający
W porównaniu z ubiegłym rokiem oczekiwania pod względem jakościrobienia zakupów w sieci wzrosły u 67 procent konsumentów.
80 procent konsumentów twierdzi też, że prawdopodobieństwo, żewróciliby na stronę internetowego sprzedawcy po tym jak przywcześniejszej wizycie mieli negatywne doświadczenie, byłobymniejsze - informuje serwis Marketing Charts, powołując się nabadanie firmy Allurent.
66 procent respondentów pytanych o to, jakie czynniki wpłynęłyna wzrost ich oczekiwań wobec jakości robienia zakupów w sieci,wskazało na wiedzę o poprawiającej się technologii, co internetowisprzedawcy powinni również wykorzystywać. 46 procent jest zdania,że skoro internetowe sklepy tak bardzo się reklamują, to powinnybardziej w siebie inwestować. Według 41 procent badanych sklepyonline powinny lepiej wykorzystywać szerokopasmowe łącza, a 29procent uważa, że powinny być one bardziej nowatorskie.
Z badania firmy Allurent wynika również, że w trakcie minionegosezonu świątecznych zakupów większość respondentów kupiła w sieciwiększą liczbę prezentów w porównaniu z poprzednimi latami. Z koleiw bieżącym roku częściej kupować online zamierza 67 procentbadanych.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Kupujący online coraz bardziej wymagający