"Kupiony - ubezpieczony" - nowa kampania Peugeot 206
6 października rozpoczęła się kampania reklamowa Peugeot 206 "Kupiony - ubezpieczony". Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Peugeot 206 jako najbardziej atrakcyjnego samochodu w swoim segmencie oraz zainteresowanie potencjalnych klientów ofertą "Ubezpieczenie za darmo".
W telewizji emitowany jest 30 sekundowy spot "Metamorfoza" z planszą informującą o ofercie. Na początku reklamy pokazany jest stary, zapomniany samochód, który za wszelką cenę chce zwrócić na siebie uwagę. Okazuje się, że najlepszym sposobem na to jest upodobnienie się do Peugeot 206 - jednego z najbardziej atrakcyjnych samochodów segmentu B. Ta sama reklama w wersji 45 sekundowej jest emitowana w kinie. W prasie ukazywać się będzie reklama pod hasłem "Kupiony - ubezpieczony". Ogłoszenie podkreśla atrakcyjność modelu oraz informuje o ofercie promocyjnej.
Wykorzystane media to: od 6 do 26 października telewizja (TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, TVN7, TVN24, Animal Planet, Discovery, Hallmark), kino (od 17 do 30 października), prasa ogólnopolska i lokalna (od 6 do 17 października).
Dealerzy Peugeot otrzymają także komplet materiałów promocyjnych. Reklama prasowa oraz materiały promocyjne zostały przygotowane przez Euro RSCG New Europe. Spot reklamowy "Metamorfoza" został wyprodukowany w sieci Euro RSCG i adaptowany przez agencję reklamową Euro RSCG New Europe. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Brand & Media OMD.
Dołącz do dyskusji: "Kupiony - ubezpieczony" - nowa kampania Peugeot 206