Kulka ćwicząca fitness w reklamie darmowej Telewizji Osobistej w Netii (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Netii, której bohaterami są kulki z logo firmy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Brasil, Dentsu Aegis Network Polska i Value Media.
Spot pokazuje, jak jedna z kulek z logo Netii próbuje wykonywać ćwiczenia fitness prezentowane w telewizji przez trenerkę, na co druga z dezaprobatą ocenia, że robi coś nie tak. Reklama informuje, że obecnie w pakiecie z telewizją i internetem usługa Telewizji Osobistej do końca br. jest nieodpłatna, a od stycznia przyszłego roku jej miesięczna cena będzie wynosić 35 zł.
Netia wprowadziła tę promocją na początku czerwca br., w poprzedniej odsłonie jej kampanii reklamowej też występowały kulki z logo firmy zachowujące się jak ludzie.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie oraz na outdoorze.
Przygotowaniem strategii i kreacji kampanii oraz realizacją spotów zajęła się agencja Brasil. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dentsu Aegis Network Polska, a za działania w internecie - dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: Kulka ćwicząca fitness w reklamie darmowej Telewizji Osobistej w Netii (wideo)