Kuchnia śródziemnomorska tematem kampanii marki Podravka
Ruszyła telewizyjna kampania produktów marki Podravka - „Smaki kuchni śródziemnomorskiej”. Akcję przygotowały Communication Unlimited i Spark Foundry.
W billboardach sponsorskich, emitowanych w stacjach telewizyjnych TVP, TVN oraz Polsat, marka promuje swoje produkty kuchni śródziemnomorskiej – przeciery pomidorowe, makarony, pasty warzywne, Ajvary oraz dania gotowe.
- Podravka zapewnia klientom dostęp do najlepszych, śródziemnomorskich smaków. Dlatego w komunikacji skoncentrowaliśmy się na skojarzeniach związanych z pyszną kuchnią oraz apetycznymi, dojrzewającymi w śródziemnomorskim słońcu warzywami - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited (CU).
Za koncepcję kreatywną billboardów sponsorskich odpowiada agencja Communication Unlimited. Za produkcję spotów odpowiada Motion Brand. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry.
W Polsce w portfolio chorwackiej Podravki obecne są trzy marki: Podravka z produktami dedykowanymi do kuchni śródziemnomorskiej, Vegeta z ofertą przypraw uniwersalnych oraz mieszanek przypraw, a także marka przyprawy uniwersalnej Warzywko.
Dołącz do dyskusji: Kuchnia śródziemnomorska tematem kampanii marki Podravka