Kuchnia+ i Domo+ zmieniają się na wiosnę (wideo)
Kanały tematyczne Kuchnia+ i Domo+ od kwietnia br. zyskały nowe oprawy antenowe, a na antenie pojawiły się nowe pozycje programowe. Metamorfozy obu stacji wspiera kampania reklamowa.
- Zmiana opraw antenowych obu kanałów ma na celu odświeżenie wizerunku i uzyskanie spójności z oprawami pozostałych autorskich stacji spółki Canal+ Cyfrowy. Wspiera także nową strategię kanałów kuchnia+ i Domo+, które stawiają na inspiracje i rozwijanie pasji swoich widzów - mówi Anna Gołębicka, dyrektor ds. marketingu i rozwoju kanałów tematycznych w Canal+ Cyfrowym.
Wiosną widzowie Kuchni+ zobaczą m.in. nowe odcinki autorskiego cyklu „Warsztaty smaku kuchni+” i nową produkcję Jamiego Olivera „Jamie odkrywa Wielką Brytanię” zaś w Domo+ pojawi się nowy polski magazyn „Stadiony atakują” (więcej na ten temat) i nowy reality-show „Starcie w Art’cie”.
Nowe oprawy bazują na artystycznych impresjach filmowych, które nawiązują do tematyki charakterystycznej dla danego kanału. Ujęcia w nietypowy sposób obrazują - w przypadku Kuchni+ produkty spożywcze, a w przypadku Domo+ przedmioty i sytuacje kojarzące się z architekturą, wyposażeniem wnętrz, ogrodem.
Koncepcja kreatywna obu opraw powstała w dziale kreacji Canal+ Cyfrowy pod kierunkiem Łukasza Słotwińskiego i we współpracy z Markiem Dawidem, jednym z czołowych twórców w świecie reklamy, który jest także reżyserem i operatorem nowych jingli antenowych. Autorem zdjęć brandingowo-wizerunkowych jest Grzegorz Nelec.
Zmiana oprawy antenowej Kuchni+ i Domo+ jest kontynuacją działań rebrandingowych tych stacji rozpoczętych w listopadzie ub.r. (wraz z uruchomieniem wersji HD dodano do ich nazw znak “+”). Obecnie odświeżeniu uległy także serwisy internetowe obu stacji.
Metamorfozom Kuchni+ i Domo+ towarzyszy kampania reklamowa obejmująca telewizję, prasę, outdoor i internet (w tym social media). Kreację akcji przygotował dział kreacji Canal+, zaś media zaplanował ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Kuchnia+ i Domo+ zmieniają się na wiosnę (wideo)