“Kuchenne rewolucje” liderem w czwartki i soboty
Program Magdy Gessler “Kuchenne rewolucje” po przeniesieniu emisji na czwartek, podniósł widownię stacji w nowym paśmie i pokonuje konkurencję. Walkę o widza z TVP i Polsatem wygrywają także powtórkowe odcinki formatu nadawane w dawnym paśmie premierowym.
Trzy premierowe odcinki czwartej serii “Kuchennych rewolucji” obejrzało w czwartki o 21.30 średnio 2,49 mln widzów, co dało stacji TVN 19,33 proc. udziału w grupie 4+ i 24,42 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej w tym paśmie kanał notował tylko odpowiednio 12,11 proc. i 14,37 proc. udziału i miał 1,61 mln widzów.
W czasie emisji programu telewizja TVN jest liderem rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+ jak i w 16-49. Drugie miejsce w obu grupach zajmuje Polsat, nadający wtedy “Hotel 52” i “Szpilki na Giewoncie” co daje mu odpowiednio 17,99 proc. i 18,85 proc. udziału. Trzecia jest TVP 1 (“Rezydencja”, “Sprawa dla reportera”; 17,62 proc. w 4+), a czwarta - TVP 2 (“Dr. House”, filmy fabularne, 8,48 proc.).
W analogicznym okresie ub.r. druga edycja “Kuchennych rewolucji” nadawana wówczas w soboty o 18.00, miała po trzech odcinkach średnio 1,87 mln widzów i odpowiednio 20,36 i 25,44 proc. udziału. Pokazywane teraz w tym paśmie powtórki cieszą się nadal sporą popularnością. Po dwóch emisjach ich średnia oglądalność wynosi 1,48 mln osób, co przekłada się na 17,76 proc. udziału w 4+ i 22,45 proc. w 16-49. W tym czasie TVN także jest liderem, a drugie miejsce z wynikiem na poziomie 13,99 proc. w 4+, zajmuje TVP 1, nadająca wówczas serial “Rezydencja”, a trzeci jest Polsat (13,13 proc.).
Z danych telemetrycznych wynika, że reality-show Magdy Gessler najchętniej śledzą kobiety, widzowie między 25. a 59. rokiem życia oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.
W programie „Kuchenne rewolucje” Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające restauracje z tarapatów. Na pomoc każdej ma cztery dni. Producentem wykonawczym formatu jest firma Constantin Entertainment.
Widownia “Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku
Premiery | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
08-09-2011 | 2 677 527 | 20,95% | 26,16% |
15-09-2011 | 2 399 843 | 18,62% | 23,88% |
22-09-2011 | 2 388 261 | 18,41% | 23,19% |
Średnia | 2 489 678 | 19,33% | 24,42% |
Powtórki | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
10-09-2011 | 1 365 269 | 16,60% | 19,92% |
17-09-2011 | 1 590 468 | 18,91% | 24,77% |
Średnia | 1 477 631 | 17,76% | 22,45% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji reality-show
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN-Kuchenne... | 2 489 678 | 19,33% | 24,42% |
Polsat | 2 312 928 | 17,99% | 18,85% |
TVP 1 | 2 265 635 | 17,62% | 10,22% |
TVP 2 | 1 090 684 | 8,48% | 9,15% |
Profil widowni programu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 34,99% | 73 |
Kobiety | 65,01% | 125 | |
Wiek | 4-9 | 1,70% | 29 |
10-15 | 2,67% | 39 | |
16 - 19 | 3,47% | 62 | |
20 - 24 | 5,05% | 64 | |
25 - 29 | 12,17% | 137 | |
30 - 34 | 12,43% | 150 | |
35 - 39 | 8,76% | 119 | |
40 - 44 | 7,94% | 124 | |
45 - 49 | 7,06% | 103 | |
50 - 54 | 11,38% | 141 | |
55 - 59 | 10,30% | 133 | |
60+ | 17,08% | 85 | |
Wlk. miasta | Wieś | 27,28% | 70 |
< 50 tys. | 23,79% | 99 | |
50-100 tys. | 10,35% | 120 | |
100-200 tys. | 11,88% | 147 | |
> 200 tys. | 26,70% | 133 | |
Zawód | Top management | 10,67% | 123 |
Pracownicy średniego szczebla | 24,08% | 160 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 20,46% | 102 | |
Emeryci | 23,69% | 92 | |
Inni | 21,10% | 69 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 46,10% | 102 |
Średnie | 32,86% | 111 | |
Wyższe | 16,67% | 133 | |
Inne | 4,37% | 34 |
Dołącz do dyskusji: “Kuchenne rewolucje” liderem w czwartki i soboty