Kubuś reklamowany jako „najlepszy do picia, naturalnie” (wideo)
W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa soków Kubuś. Akcję na zlecenie Maspexu przygotowały firmy Kid & Young i ZenithOptimedia.
Nowa kampania reklamowa soków Kubuś jest utrzymana w konwencji charakterystycznej dla komunikacji marketingowej tej marki. W spocie występuje animowany bohater symbolizujący ten brand oraz dzieci. Cały przekaz – pod hasłem „Kubuś – najlepszy do picia, naturalnie” – ma prezentować świat, w którym powstają soki marchwiowo-owocowe Kubuś.
Reklama jest emitowana w największych stacjach i kanałach dziecięcych (m.in. TVP1, Polsat, Cartoon Network, Disney Channel).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Kid & Young, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Kubuś reklamowany jako „najlepszy do picia, naturalnie” (wideo)