Kampania musów Kubuś przypomina, że „to nie wszystko jedno, co je Twoje dziecko” (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa musów marki Kubuś (produkowanych przez Maspex). Producent przypomina w niej, że „to nie wszystko jedno, co je Twoje dziecko”. Działania reklamowe przygotowały agencje Brainbox i Starcom (Publicis Media).
W ofercie musów Kubuś znajdują się cztery musy owocowe i owocowo-marchwiowe. Teraz ofertę poszerzono o nową linię Mus + Jogurt dostępną w 3 wariantach: mus Banan-Truskawka-Jabłko z jogurtem, Jabłko-Brzoskwinia-Banan z jogurtem oraz mus Jabłko-Banan z jogurtem o smaku waniliowym. Wszystkie te produkty nie mają konserwantów, dodanego cukru i nie wymagają przechowywania w lodówce.
Kampania reklamowa je promująca obejmuje wybrane stacje telewizyjne, internet, serwisy VOD i media społecznościowe.
Działania reklamowe przygotowała od strony kreacji agencja Brainbox, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).
Musy Kubuś ostatnio reklamowane były wiosną br.
Dołącz do dyskusji: Kampania musów Kubuś przypomina, że „to nie wszystko jedno, co je Twoje dziecko” (wideo)