Który tygodnik z programem telewizyjnym ma największą sprzedaż?
"Tele Tydzień" był w kwietniu 2009 roku najpopularniejszym tygodnikiem z programem telewizyjnym, sprzedając regularnie 1,2 mln egzemplarzy. Jednak większość tytułów z tego segmentu zanotowało spadek sprzedaży.
"Tele Tydzień" kupowało w kwietniu 2009 roku przeciętnie 1,23 mln osób - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Czasopismo jest zdecydowanym liderem wśród tv guide'ów.
Jednak największy wzrost sprzedaży zanotowało "To&Owo", które kupowało o 40 tys. osób więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.
2009 |
||||
|
kwiecień |
|||
|
Średni nakład jednorazowy |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 573 112 | 1 225 575 | 1524205 | 1216968 |
To & Owo | 705 959 | 519 383 | 643824 | 479537 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 442 965 | 322 118 | 436151 | 321252 |
Tele Max | 419 723 | 303 195 | 430445 | 309339 |
Super TV | 410 486 | 299 232 | 413846 | 300916 |
Tele Świat | 320 462 | 227 462 | 382423 | 246161 |
Imperium TV | 213 728 | 151 757 | 213957 | 151105 |
Program TV | 251 799 | 125 612 | 249989 | 127881 |
Ekran TV | 92 868 | 54 931 | 118827 | 68552 |
Teleprogramy | 86 200 | 52 929 | 91975 | 41646 |
Dołącz do dyskusji: Który tygodnik z programem telewizyjnym ma największą sprzedaż?