'Która promocja Ci pasuje?'
Pod tym hasłem 29 sierpnia ruszyła kampania dwóch modeli Nissana - Micry i Almery.
Kampania ma charakter produktowy a grupę docelow± stanowi± mieszkańcy miast pow. 30 tys., 25+, dochody pow. 1.500 zł miesięcznie.
Kampania prowadzona jest w prasie: „Gazeta Wyborcza", „Rzeczpospolita", „Metro", „Dzień Dobry", „Metropol", „Newsweek Polska", „Polityka", „Przekrój", „Motor", „Auto Świat"; radiu: Program I i III Polskiego Radia, Radio Zet, RMF FM; telewizji: TVP, TVN, Polsat; oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Agencja reklamowa DDB Warszawa. Dom mediowy Optimum Media OMD.
– Podobną promocję oferowaliśmy klientom w czerwcu. Ponieważ oferta spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem zdecydowaliśmy się na skonstruowanie kampanii w oparciu o sprawdzone elementy. To naprawdę bardzo dobra oferta. Dzięki urozmaiceniu opcji do wyboru wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom każdego potencjalnego klienta poszukującego auta z segmentu B lub C – powiedziała Briefowi Joanna Wojtkowska, field marketing & PR senior specialist w Nissan Poland.
Kampania potrwa do 30 września br.
Dołącz do dyskusji: 'Która promocja Ci pasuje?'