Kto ogląda Bar?
Przedstawiamy strukturę widowni programu oraz porównanie z Bar1
Od 14 września w Polsacie można oglądać drugą edycję programu Bar. Z danych AGB Polska wynika, że oglądalność programu utrzymuje się na wysokim poziomie.
Po siedmiu tygodniach emisji program oglądało średnio 2 950 280 widzów przy udziale w rynku na poziomie 18,60%. W tym samym czasie każdy odcinek Bar 1 oglądało średnio 3 036 922 widzów.
Oto struktura widowni:
BAR 2
Comp | ADH % | |
Sex | Męźczyźni | 42,00% |
Kobiety | 58,00% | |
Age | 4 - 9 | 4,70% |
10 - 15 | 13,30% | |
16 - 19 | 8,80% | |
20 - 24 | 7,10% | |
25 - 29 | 8,80% | |
30 - 34 | 9,00% | |
35 - 39 | 6,00% | |
40 - 44 | 8,60% | |
45 - 49 | 8,80% | |
50 - 54 | 7,70% | |
55 - 59 | 3,40% | |
60+ | 13,60% | |
City size | wieś | 46,00% |
< 50 tys. | 23,90% | |
50-100 tys. | 6,40% | |
100-200 tys. | 9,20% | |
> 200 tys. | 14,50% | |
Profession | Top management | 5,50% |
Medium level | 12,40% | |
Workers & farmers | 17,40% | |
emeryci | 21,00% | |
Others | 43,70% | |
Education | Low | 50,20% |
Secondary | 24,50% | |
High | 7,20% | |
Other | 18,00% |
BAR 1
Comp ADH % Sex Męźczyźni 39.3 % Kobiety 60.7 % Age 04-09 4.1 % 10-15 11.8 % 16 - 19 10.2 % 20 - 24 8.2 % 25 - 29 7.6 % 30 - 34 8.0 % 35 - 39 5.3 % 40 - 44 7.7 % 45 - 49 9.8 % 50 - 54 7.7 % 55 - 59 3.9 % 60+ 15.6 % City size wieś 49.3 % < 50 tys. 24.4 % 50-100 tys. 5.3 % 100-200 tys. 8.5 % > 200 tys. 12.6 % Profession Top management 3.4 % Medium level 10.7 % Workers & farmers 16.3 % emeryci 25.2 % Others 44.4 % Education Low 55.6 % Secondary 23.7 % High 4.8 % Other 15.9 %
Dołącz do dyskusji: