Kto ma szansę na Impactory?
Ogłoszono short listę nominowanych do nagrody polskiego przemysłureklamowego i mediowego Impactor za rok 2008. Ich wyboru dokonaliczłonkowie Akademii Mediów i Reklamy spośród zgłoszeń organizacjiwspółpracujących przy konkursie.
Nominacje w poszczególnych kategoriach otrzymali:
CZŁOWIEK ROKU 2008 PRZEMYSŁU MEDIOWEGO
Jakub Benke - prezes zarządu Starcom Sp. z o.o., członek radynadzorczej SAR
Anna Lubowska - dyrektor zarządzająca Mediaedge:cia, wiceprezeszarządu SAR
Zygmunt Solorz- Żak - przewodniczący rady nadzorczej Polsat SA
NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DZIENNIKARZ 2008
Tomasz Lis
Monika Olejnik
Bogdan Rymanowski
NAJBARDZIEJ PODZIWIANE MEDIUM 2008
nasza-klasa.pl
radio PIN
TVN24
NAJBARDZIEJ PODZIWIANY REKLAMODAWCA2008
Bank Zachodni WBK SA
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.
ING
POLKOMTEL SA
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA REKLAMOWA ROKU2008
BRAIN
Change Integrated
PZL
NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DOM MEDIOWY ROKU2008
Mediacom
Mediaedge:CIA
Starcom
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA PR ROKU2008
On Board Public Relations
Partner of Promotion
Solski Burson-Marsteller
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA BTL ROKU2008
Eskadra
Peppermint
Tequila/Polska
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA FIRMA OUT OF HOME ROKU2008
AMS
Cityboard Media
Ströer
NAJBARDZIEJ PODZIWIANY INSTYTUT BADAWCZY ROKU2008
Gemius
IQS and QUANT Group
Millward Brown SMG/KRC
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA INTERAKTYWNA ROKU2008
Artegence
Max Weber
OS3 Multimedia
Wyboru laureatów dokonają członkowie Akademii Mediów i Reklamy wdrugiej turze głosowania, nad którego poprawnością czuwa firmadoradcza KPMG. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 25 lutego br.podczas gali w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Konkursowi towarzyszy konferencja merytoryczna dotyczącą prognozw komunikacji marketingowej na najbliższy rok. Nowością wtegorocznej edycji Impactora będzie wydanie publikacji "StatisticalFact Book", czyli rocznika statystycznego przemysłu mediowego,który będzie zawierał wyniki konsumpcji mediów i reklamy za rok2008. Dostarczycielem danych do rocznika będą firmy Expert Monitor,OFBOR, OMG, SMG/KRC, TNS OBOP oraz organizacje branżowe: IAB, IGRZ,PBI, SAR, ZFPR. Wydawnictwo ma się ukazywać co roku.
Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jestagencja MMT Management.
Tegorocznej edycji Impactora patronuje portal Wirtualnemedia.pl.Partnerem merytorycznym konferencji jest OmnicomMedia Group.
Dołącz do dyskusji: Kto ma szansę na Impactory?