Ksiądz w reklamie marki Reserved
Reserved zaczął jesień wprowadzając do sprzedaży kolekcję 'Young& Fashion' przeznaczoną dla młodych i modnych. Ruszyła teżwielka kampania reklamowa.
Pierwsze partie nowej kolekcji to jeans wraz z którym rozpoczęłasię też pierwsza jesienna kampania pt: "REcollection!".
Nowe reklamy ze znakiem RE tworzy seria "obrazów". Każdy z nichma widoczny tytuł (hasło) m.in: REcollection, REspect, REbels,REaction, REgeneration, REady, REfresh, REpublic, Revolution.
W tytułowej reklamie "REcollection" oprócz modeli ze znanychagencji (wcześniej m.in. w reklamach Diesla), pojawia się ...ksiądz.
- Wykorzystywanie motywów religijnych jest często ryzykownymprzedsięwzięciem, w wypadku "REcollection" mamy pokazane prawdziwepiękno i styl, i wszystko okraszone jakąś anegdotą lub żartem -wyjaśnia Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu markiReserved.
'Young & Fashion' to tylko część kolekcji jesiennej, ale takżejedna z trzech głównych grup Klientów Reserved. Dla każdej z tychgrup zostały na jesień przygotowane kampanie wizerunkowe isprzedażowe.
- W tej chwili wystartowała dopiero pierwsza z nich. Jakość jakąniesie za sobą, zarówno w przekazie jak i w samej kolekcji, jestnajwyższa w historii Reserved - dodaje Mariusz Kozak-Zagozda.
Grupa docelowa kampanii to "młodzi i modni" czyli od 17-tego do25-go roku życia.
Kampania ruszyła już 19-go sierpnia i będzie trwała 2 miesiące.Pojawiła się na witrynach i we wnętrzach sklepów w całej sieci.
Swoim zasięgiem obejmie duże miasta, w których są salonyReserved (obecnie firma działa w całym kraju - 85 sklepów).
Będzie wsparta dodatkowo promocją w internecie, w prasieogólnopolskiej oraz lokalnej (w wybranych miastach - reklamy iproduct-placement), w wielu materiałach drukowanych dystrybuowanychpoprzez salony oraz poprzez niezależne źródła, w CentrachHandlowych, w czasopismach sprzedażowych.
Dla akcji "REcollection!" powstały też filmy, które będą emitowane w kinach.
Powstały też reklamy radiowe (dźwiękowe), które będą emitowane wlokalnych stacjach radiowych oraz w Centrach Handlowych i SalonachReserved.
Specjalnie na potrzeby kampanii został przygotowany aktywnyserwis internetowy, prezentujący kolekcję. Serwis jest pełengadżetów elektronicznych, filmów, pocztówek i innych, których wmiarę trwania kampanii będzie przybywało.
Koszt kampanii owiany jest tajemnicą.
Kampania powstała przy udziale osób na stałe związanych zReserved.
Autorami kampanii są: Anna Witkowska i MariuszKozak-Zagozda.
Przy realizacji kampanii brała udział cała ekipakreatywno-organizacyjna Reserved oraz przy tworzeniu kreacji irealizacji Internetu - firma od kilku lat współpracująca z LPP S.A.- Zjednoczenie.com
Art. Director: Anna Witkowska, Mariusz Kozak-Zagozda
Copywriter: Zjednoczenie.com, Anna Witkowska, MariuszKozak-Zagozda
Grafiki: Anna Witkowska, Mariusz Cetner, Ligia Kwiatek; AnnaBromek
Internet: Paweł Kmiecik, Adam Przybysz; Anna Bromek, firmaZJEDNOCZENIE.COM
Filmy i muzyka: Robert Suszko, Adam Przybysz, MarekMałyszko.
Organizacja kampanii, planowanie i zakup outdooru: MartaSiemionko
Sesje zdjęciowe - organizacja i nadzór: Marta Siemionko, InaMarkiewicz
Planowanie i zakup prasy, product-placement: Ina Markiewicz
Organizacja kampanii w sklepach i Centrach Handlowych: NataliaGrabowska, Małgorzata Bryll, Anna Witkowska, Marek Małyszko.
Dołącz do dyskusji: Ksiądz w reklamie marki Reserved