Krzysztof Pytlarz odpowiada za marki lodów Unilevera
Krzysztof Pytlarz objął stanowisko media planning & activation lead w dywizji lodów na rynkach Europy Wschodniej w koncernie Unilever.
Krzysztof Pytlarz ostatnio przez ponad rok pełnił obowiązki interational communication lead w EssenceMediacom. Tam był odpowiedzialny m.in. za strategie mediowe dla konkurenta Unilvera, koncernu Procter & Gamble na dziesięciu rynkach, planowanie i koordynację kampanii w kanałach online i offline oraz zarządzenie ich budżetem.
Z tą agencją, jeszcze pod nazwą Mediacom, był związany także na początku kariery, w latach 2015-2019. Doświadczenie zdobywał też w agencji Vizeum.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.
Unilever ma w swoim portfolio takie marki lodów jak Algida, Ben&Jerry's, Carte d'Or, Magnum.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Pytlarz odpowiada za marki lodów Unilevera