Krzysztof Jagieło: z Artegence do Asap&Asap Communication
Krzysztof Jagieło został nowym dyrektorem kreatywnym w agencji Asap&Asap Communication. Zastąpił Jacka Redźko, który teraz skupi się na rozwoju biznesu, pozostawiając w swoich kompetencjach zarządzanie kreacją produkcji filmowych, jako chief creative director.
Wcześniej, przez ponad rok Krzysztof Jagieło związany był z Artegence, gdzie na stanowisku senior creative współpracował z m.in. z takimi markami jak Play, PKO Bank Polski i Philip Morris.
W swojej karierze odpowiadał też za kierunek działań kreatywnych agencji Communication Unlimited, był senior art directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt oraz Isobar Poland. Tworzył kampanie dla takich marek, jak Samsung, FOX, Opel, Play, Polskie Radio, Suzuki, Master Card, Credit Agricole i Procter&Gamble.
Wśród klientów obsługiwanych przez Asap&Asap Communication są m.in. Volvo Trucks, Dacia (Renault), Roche Diagnostics, Frontline (Boehringer-Ingelheim), Renault Trucks, Ceneo, No-Spa, Biedronka, Allegra, Jeronimo Martins i Esaliens (dawniej Legg Mason).
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Jagieło: z Artegence do Asap&Asap Communication